09-8943999 מבני פלדה בטכנולוגיה מתקדמת
בעלי מקצוע

דקל בנייה מתקדמת

קבלנים: עומר וחגי דקל

חברת דקל בניה מתקדמת הינה חברה ותיקה בתחום, המתמחה בבניית בתים ותוספות לבתים

קיימים מעל 25 שנה.

החברה הוקמה בשנת 1995 ע״י חגי דקל שרכש את הכשרתו בחברת TRISTEEL,USA הנחשבת לאחת החברות המנוסות ומובילות בתחום הבניה בפלדה דקת דופן.

הנדסאי עומר דקל הצטרף לפני כ15 שנה וביחד מנהלים את החברה.

דקל בניה מתקדמת היא חברה משפחתית, דור שני, המתמחה בתחום וצועדת קדימה כל הזמן.

מקצועיות החברה באה לידי ביטוי באיכות הבניה ובסטנדרטים הבלתי מתפשרים ושמה דגש על איכות חומרי הבניה ורמת גימור גבוהה.

החברה מלווה את הלקוח משלב התכנון ועד סיום ומסירת הפרוייקט תוך כדי התחשבות והקפדה על צרכיו האישים ולשביעות רצונו.

המלצות

שי ונועה רבית - פרדס חנה

עומר וחגי דקל בנו את ביתנו בפרדס חנה כקבלני מפתח. הפרויקט כלל בניה של מרתף ושתי קומות בשיטת בניה מתקדמת -שלד פלדה של מייטק בשילוב מערכת בידוד תרמוהאוס. אנחנו שבעי רצון מאיכות הבניה והגמר ומתהליך הבניה. עומר וחגי הקפידו על איכות גבוהה של חומרי גלם ושל בעלי מקצוע, עבדו על פי תכניות העבודה ועמדו בלוחות הזמנים. במהלך הפרויקט היו הוגנים ואמינים, ועד היום, שנה לאחר מסירת הבית, הם זמינים לנו לכל שאלה או לצורך תיקונים שונים. אנחנו ממליצים בחום על עומר וחגי כקבלני מפתח.

זיו ונמרוד ברקין

הגענו לעומר וחגי דקל אחרי שראינו מספר בתים שהם בנו ומאוד התרשמנו. הפרויקט שלנו היה מורכב במיוחד וכלל תוספת מייטק לדירה קיימת (וישנה!) שעברה שיפוץ כללי ויסודי. אצל עומר וחגי מצאנו אוזן קשבת ויד בוטחת ומקצועית, שידעה להתמודד עם כל התפתחות בלתי צפויה (ובשיפוץ יש כאלה בלי סוף) והכל בנועם, רוגע ושלווה, תוך פרישת האפשרויות הקיימות לפתרון וחשיבה משותפת על דרך הפעולה. עם חגי ועומר ידענו שיש לנו כתובת אמינה לכל אורך הפרויקט - החל משלב ההריסה והשלד וכלה בגמרים. ממליצים בחום!

משפחת אלעם ממושב נהלל

אחרי שחקרנו את יתרונות הבנייה בשלד פלדה והחלטנו שזו הבחירה הנכונה לבנות בית יעיל, חסכוני, דינאמי ומתקדם- פגשנו את עומר וחגי מחברת "דקל בנייה מתקדמת". את עומר וחגי בחרנו ראשונים. נפגשנו בשלב שיש רשימת חלומות איך יראה הבית, לפני כל אנשי המקצוע הרבים שמלווים בתהליך של בניית בית. כבר בפגישה הראשונה הרגשנו והחלטנו מיד שהם ורק הם -אלה שיבנו לנו את הבית. והיתה זו ההחלטה הכי נכונה ומתאימה שלקחנו בכל התהליך הזה. לא קל למצוא אנשי מקצוע ברמה גבוהה, עם ידע ונסיון עצום בבניית בתים משלד פלדה וגם קשובים, אמינים, שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות. החיבור והרגישות שלהם למשפחה ולחלומות היא נדירה. הם מבינים שלבנות בית זה לא רק לעבוד עם כלי עבודה זה לעבוד גם עם הנשמה. איתם יש שקט גדול, לא צריך מפקח, איתם יש דרך בהירה ובטוחה לבניית בית. הם מצויידים באנשי מקצוע בכירים ומקצועים שעובדים איתם, הם שם בכל רגע וגם אחרי. בגבם עומדת מייטק, חברה עם תמיכה גדולה, שמייעצים ונותנים פתרונות לכל דילמה או בעיה. בתהליך שנדרש קבלת החלטות רבה, אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, עם ידע מקצועי וחדיש בבנייה מתקדמת, אנשים שרואים את כל התמונה - הבחירה בעומר וחגי ובמייטק היא בחירה המוצלחת והבטוחה ביותר. באמת.